.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای ادامه درمان ؛
بهادر مولایی به تهران منتقل شد
شمال نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از انتقال بهادر مولایی وزن بردار مازنی تیم ملی به بیمارستان اختر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر میثاق شعفیع زاد در گفت و گوی با ایرنا گفت که این انتقال بنا به درخواست خانواده این وزنه بردار ملی پوش و فدراسیون وزنه برداری انجام شده است.

وی افزود : بهادر مولایی با یک دستگاه آمبولانس مجهز شنبه شب از بیمارستان امام (ره) شهر ساری به بیمارستان اختر تهران انتقال داده شد.

دکترشفیع زاد اظهارداشت :امکان درمان این حادثه دیده ناشی از تصادف در بیمارستان ساری فراهم بود، ولی به دلیل درخواست خانواده با این انتقال موافقت شده است.

به گفته وی فدراسیون وزنه برداری نیز با بیمارستان اختر تهران هماهنگی لازم را برای انتقال انجام داده بود.

بهادرمولایی وزنه بردارسنگین وزن مازنی عضو تیم ملی بامداد جمعه پس از بازگشت ازآیین بدرقه ورزشکاران المپیکی 2016 در تهران عازم زادگاهش بابلسر بود که در جاده هراز دچار سانحه رانندگی شد و از ناحیه شانه، آرنج دست چپ و مفصل لگن سمت چپ دچار شکستگی شد.

این ورزشکار مازنی به دلیل نامعلومی که مورد انتقاد خودش نیز بود از سوی شورای فنی فدراسیون وزنه برداری از اعزام به رقابت های المپیک ریو 2016 بازماند.

در رقابت های المپیک 2016 در برزیل 63 ورزشکار ایرانی در رشته های مختلف سهمیه المپیک دریافت کردند که 13 نفر از این ورزشکاران مازنی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.